Als eigenaar (of bewoner onder een huisvestingsovereenkomst) kan U rekenen op een aantal basisdiensten (ook wel inclusieve faciliteiten en diensten
genoemd, niet-limitatieve opsomming):
-
Onthaal– en beveiligingsdiensten
-
Gebruik van het oproepsysteem dat de mogelijkheid biedt om personeel van het Woon- en Zorgcentrum (WZC) in te roepen voor hulp
-
Gebruik van cafetaria, bibliotheek, sociale hulp, ontspanningsruimten en (vrijwillige) deelname aan recreatieve activiteiten georganiseerd door het WZC
-
Socio-culturele activiteiten op regelmatige basis georganiseerd in het WZC
-
Gebedsruimte met regelmatige gebeds- en eucharistievieringen voor wie dit wenst
-
Toegang tot de tuinen
-
Garantie van crisiszorg en overbruggingszorg (met uitzondering van de reële kosten van die zorg: zie hieronder bijkomende diensten)
-
…
Naast deze basisdiensten, kan U facultatief (en extra betalend) gebruik maken van bijkomende diensten (ook wel exclusieve faciliteiten en diensten
genoemd, niet-limitatieve opsomming):
-
Maaltijddiensten (in de cafetaria of aan huis besteld)
-
Huishoudelijke diensten (schoonmaak van de AW, verzorging van het beddengoed, wasserij, onderhoud en kleine herstellingen)
-
Gezondheidsdiensten (verpleging, ziekenoppas, geneeskundige hulp, farmaceutische hulp)
-
Reële kosten van de crisiszorg en overbruggingszorg
-
Kapster en pedicure
-
Zelfstandige kinesitherapeut
-
…